Tomte Dags!?!

Har packat upp en massa säkert flera hundratals tomtar på jobbet, känns lite tidigt men what ever...Är så trött, kan inte sova. Hade världens läskigaste mardröm inatt, drömde att jag fick cancer av rökningen, och min tumör kom ut genom bröstet precis som i Alien ja ni som har sett dom förstår nog hur jag menar. Så det första jag tänkte inatt när jag vaknade var att nä nu får det fan vara slut rökt, men icket, fan att det ska vara så svårt...Men eftersom viljan är mindre en abstinensen så blir det så.Har varit duktig och städat lite och diskat. Tänkte gå till ica och handla lite och äta nån god middag. Skulle behöva rida idag men jag orkar inte jag är så trött....Over And Out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0