Uppdatering

Har inte haft nån lust att skriva på ett tag men nu är den tillbaka, jaha i helgen var det lugnt och det var verkligen behövligt, jobbade ju iofs men inge party, fast det hade jag och nina redan avklarat i onsdags då var ut en sväng och kollade läget lite men det var typ 40+ men vi hittade ändå några roliga prickar som var lite närmare vår egen ålder haha en var jätte lik Austin powers han jobbade med pensionssparande eller nått sånt. Sen blev det efterfest till kl 5 tror inte vi var hemma försen halv 6 eller nå sånt haha vi går nästan aldrig på efterfest men på en onsdag av alla dagar. Shit vilken energi jag har fått klev upp halv 8 idag gick på en morgon promenad innan frukost och sen duscha frukost och jobba 10-20 idag, är så pigg gör verkligen under att gå på morgon promenad sen så har jag bestämt mig för att bli sund på riktigt den här gången så igår var jag och storhandlade en massa nyttig mat och grönsaker, sen ska jag börja motionera minst fem dagar i veckan + stallet. Har köpt vitaminer som man dricker vilket smakar #¤%#"!! men jag tror dom funkar är frisk som en nötkärna nu är typ alla vitaminer som finns med i den, sen har jag innförskaffat omega-3 tabletter och några andra tabletter för att öka förbränningen, så nu jävlar är det dags att byta livsstil och bli hälsosam och inte sitta och trycka max mat helatiden, ett under att man inte rullar fram med tanke på vad man stoppar i sig. Efter jobbet blir det hem och visa lägenheten och sen stallet och sen film med tjejerna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0