Don´t let yourself go

Ibland är livet så jävla orättvist! Jag kommer så väl ihåg den dagen jag fick veta att hon var sjuk, men aldrig trodde jag att det skulle bli såhär och att det aldrig vill ge med sig, att hon ens lever idag är ett mirakel, hon är så jävla stark den människan så det är helt otroligt! Alla andra försöker också vara stark för hennes skull när de igentligen inte orkar mer. Maktlös är nog rätt ord att använda för om det fanns något som jag skulle kunna göra så hade jag redan gjort det, men det är bara en evig väntan och hopp om att allt kommer att bli bra tillslut. Känslan att bara kunna vänta tär så otroligt på en. Jag tänker på er hela tiden! Men du har många skyddsänglar som tar hand om dig för det är inte din tid nu!

When your day is long and the night
The night is yours alone
When you're sure you've had enough of this life
Well hang on
Don't let yourself go, 'cause everybody cries
and everybody hurts, sometimes ...










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0