Gällivare

Ja igår kom man hem från Gällivare efter en hård jobbar helg, men fy fan så roligt det har varit . Man behöver verkligen lite omväxling i jobbet ibland. Riktigt mycket folk har det varit hela helgen och ett nytt rekord blev det! Sen hade vi lite kräftskiva på lördag blev en massa skumpa god mat och det bjöds på ordentligt med skratt! Min fina racer hyrbil lämnade jag igår med sorg i hjärtat, ja och tror ni inte att jag glömde plånboken där också, så hade lite panik idag när jag insåg att den var borta, men har fått tillbaka den nu. Idag har jag , nina och nettan lekt fotomodeller i hermelins parken med lisa som fotograf, kul att ha lite fina bilder på oss. Jag som är väldigt kamera skygg tyckte väl inte att det var lika kul som de andra. Nu sitter jag och nina med ansiktsmaskar och skvaller tidningar och drukigt lite grogg och öl å de sitter fin fint, synd bara att man börjar kl 7 imorgon men men trevligt har vi, nu blir det SATC! See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0