hallå

Trött? svar JA! Utarbetad? svar JA! En semester skulle sitta riktigt fin kommer inte ihåg sist jag var lång ledig, jo eller det var nog något sommarlov för nått år sedan! Ja nu har jag inget internet hemma måste ringa lulebo...Så mycket att göra men så lite tid, håller på att bli galen. Är så less på allt just nu bara, men det går nog över. Ikväll blir det att fira Linda som fyllt 22 i onsdags, Grattis Linda! Men jag tar det nyktert ikväll efetrsom att jag jobbar hela helgen haha eller igentligen är det väl för att jag börjar känna mig sjuk som det blir lugnt fast det har ju aldrig stoppat mig förr, börjar väl bli gammal eller nått. Vettig om inte annat för varenda jävla gång man är bakis och ska jobba kommer självmordstankarna upp aldrig mer igen säger man, men ändå så lär man sig aldrig. HAHA ajja nu ska jag räkna bort min kassa och vänta på att kunderna ska börja dra sig hemmåt så man kommer sig iväg nån gång. Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0