helgen

Haha en riktigt sjuk helg har det varit, men roligt har jag haft det. Igår mådde jag dåligt ojoj vad bakis jag var, fattar inte varför jag blir så trasig, så det blev bara utgång på fre vi pallade inte igår. Såg nog en av de bästa filmer jag sett igår P.S I love you, har aldrig lipat så mycket till en film, den tog hårt! Jaha jävla cp storm ute skulle då röka i bilen som vanligt sen när jag ska slänga ut fimpen så blåser den in igen i min luva jag bara ser hur det ryker så jag får panik och är mitt på bergnäs bron och det ända jag kan tänka på är mitt hår så jag råkade repa bilen lite i sidan mot räcket men sen kunde jag ju stanna på busshåll platsen och ta bort den och håret klarade sig min dunväst är lite trasig om man säger så men fy fan vilken panik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0