hoppas hoppas

Jag hoppas hoppas hoppas att det går vägen nu för en gångs skull så skulle det faktiskt vara riktigt bra om det gjorde det, tror att jag skulle må mycket bättre om det bara ville vara som jag vill ha det. Men vi får väl se om det får ju veta om nån dag. Känner mig mycket piggare idag och utvilad om inte annat och jag är så ridsugen så jag håller på att krevera, men ingen ridning försen imorgon. Måste se till att bli frisk nu först och främst. Är hos nina nu vi har sett  på våra bästa år hehe vi gick in på deras sida för att läsa vad som kommer att hända för det går ju så segt vi har följt det där prog, ja i typ 8 år tror jag det är nu..Man slutar fan aldrig förvånas alltså det blir bara sjukare och sjukare och vi har inte ens kommit in på avsnitten från 06 ännu. Ska snart se 13:00 avsnittet , spännande..eller så inte men man kan ju ändå inte låta bli att titta när man väl ha chansen, imorgon blir det att jobba igen..Bra börjar få lite ångest att vara hemma men gud så behövligt det har varit hade bara blivit tusen resor värre om man jobbat då hade man varit sjuk i flera veckor. Hoppas hoppas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0