Nermejad!?!

Haha snutjävlar!!! Dom kommer i full jävla fart och vilken jävla omkörning jag la ju mig nästan i diket, vilket typ är ett stup, så att dom kan komma förbi men den andra bilen flyttade ju inte på sig så det blev lite trångt kan man säga , självklart släpper man ju dom när dom kommer med blåljus men alla verkar ju inte fatta det!!!!Sen bara sicksakade dom vidare mellan bilarna, värsta razzian! Fick rida min baby idag, han kom i hagen och pussade på mig, han är såå fin mitt lilla odjur. På söndag ska vi åka och raka Léttir och juppe och ta en tur åt sylvia, måste bli av med lite päls han är så sjukt lurvig så han orkar jobba och inte blir så svettig under allt hår. Har varit på sjukt bra humör hela dagen, har typ skrattat hela dan. Blev lite max mat nyss men det är jag värd, har fan varit nyttig länge! japp japp nu ska jag gå och lägga mig är inte riktigt frisk ännu har som inte nån ork alls, börjar 7 imorgon huvva så tidigt. Har fått lite fler läsare, fan så roligt!


         None




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0