nsd

Haha fy fan vilken helg ångest jag har! hatar hatar verkligen den känslan. Jaha så sjukligt bakis var jag igår efter en hård ute kväll med brudarna fast vi hade faktiskt väldigt roligt. Men det var bara slutet av kvällen som det blev fel. Varför kan man aldrig lära sig...Sen jobbade jag igår också så skojja inte att jag var så trött så jag höll på att dö. Har kommit fram till att jag har bara varit ledig 4 dagar på 5 veckor, så nu måste jag sluta jobba så mycket innan jag går in i väggen, är helt slut i huvet känner mig konstant stressad och virrig. Idag blev det att vakna tidigt och gå ut med vovven sen bar det av till boden travet för en intervju med Nsd, jag och nettan var lite nervösa så det som skulle låta så bra kom ut helt fel så jag hoppas att han kan skriva ihop nått bra, ville verkligen inte vara med på bild men man måste ju såklart de, ajja de blir nog bra. Misär säger jag bara! Nu blir det film. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0