pigg

Det är väl kanske inte så konstigt med tanke på att jag däckade vid 15 igår och sov till 20:30 såg på mord i sinnet och somnade igen haha Men har verkligen behövt ta igen med tanke på sömnbristen den här veckan. Kan det inte bara bli torsdag nu, är sååå fattig! Har ett nytt cigg paket att klara mig på tills dess, men det ska väl lösa sig får väl åka på stat efter tolv på ons i värsta fall;) Det är sorligt jag vet, men jag ska sluta snart..Tack gode för nässpray det gör verkligen underverk, man kan ju andas, jag har alltid varit lite emot det, har tyck att det varit så obehagligt att använda så jag har som inte använt det så ofta förr men nu vet jag vad jag har missat! Alla sömnlösa nätter i panik man har vaknat för att man inte kan andas. Nu har jag sovit som en stock! Nu blir det att se på film, tjoo!

Kommentarer
Postat av: Jannie

Heeej erika! Kul att läsa lite i din blogg när man käkar frulle :P Hoppas allt är braaou.

Kram

2008-09-23 @ 08:02:58
URL: http://jannielarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0