The bucket list

Den såg jag och nina igår, helt underbar film! Fick mig verkligen att tänka på hur fort livet kan försvinna om man lägger det åt sidan för andra uppoffringar. Jag börjar nästan bli stressad för att det är så mycket som jag vill göra och se innan jag dör, tiden går så fort så man hinner knappt med. Känns lite konstigt att vara själv nu när inte nina är här, hon har ju sovit med mig nästan varje natt i en vecka, lite tomt faktiskt. Tycker om lite sällskap om kvällarna, men ibland kan det ju vara skönt att vara för sig själv också fast oftast inte.





Have You Found The Joy In Your Life?





Kommentarer
Postat av: Nina

kom ihåg att vi också ska göra våran lista med saker vi ska se!! :)

2008-09-08 @ 00:10:05
URL: http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0