Torsdag

Löning idag!!! Tack gode för det. Har jobbat och sen varit på lantmanna och köpt lite havre, B-vitamin och mineral saltstenar åt odjuren, köpte ett par ridhandskar i läder som var jätte bra för bara 99:- och helosan. Sen var jag och Anna ut och red och Léttir skötte sig perfa. Sen mötta jag upp nina för att synda på max idag igen, vilken ångest! Håller på att färga håret och har hittat världens bästa hårfärg Lóréal Excellence cream, har värsta special grejen som man sätter på ser ut som en lite borste och fy fan så lätt det var att färga med den och hålla sig i håret istället för i ansiktet, Grym säger
jag bara.

Hade just börjat försöka få mitt hår lite ljusare men det går ju som inte så mycket framåt eftersom att mitt hår har varit så mörkt, så nu slängde jag i en mörkbrun färg. Nice, imorgon blir det födelsedags fest, och vad jag har hört så blir det tydligen en tvådagars lule på fre och boden på lör;p Trevligt trevligt. Nu ska jag och Nina se klart The Holiday, vilket är typ bästa kärleks rullen som finns, eller en av dom ialf, sen sova, är såå trött. Ciao så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0