Vi tog dom med storm

Haha eller lite ialf, Så allt jobb inför i helgen har verkligen betalat av sig, Vi fick komentarer som -Det här är den bästa tävlingen jag har varit på, allt är så ordning och reda och ni håller tidsschemat. Så jag och Annette, är nog inte ofta vi får höra ordet ordning och reda i samma mening som våra namn. Så vi ska vara stolt över oss själva och våran prestation! Men det som är med oss är att vi kan om vi vill. Sen så var det faktiskt inte alls jobbigt att prata inför en massa människor det gick bara jätte bra, några små missar var det väl kanske med svenskan och formuleringarna hehe men det blir lätt så när jag är nervös, det som ska låta så bra kommer bara ut så fel, men ju mer man tränar desto bättre blir man ju också. Nu har jag fått världens förkylnig och feber så jag tar mig knappt ur sängen, men pappa kom förbi med nässpray så jag ska nog överleva natten, värre att jag skulle jobbat imorgon men får ringa och sjukanmäla mig, helt otroligt med tanke på att jag aldrig sjukanmäler mig, utan biter ihop och jobbar ialf, men nu går det verkligen inte är riktigt risig.Men varje dag man är sjuk ser jag som en dag mindre betalt, jag ser som mina jobbdagar i pengar. Men det är väl bra, för det finns ju vissa som utnyttjar vårat system och sjukskriver sig för minsta lilla. Sånna som säger att det vill jobba för att det har så lite pengar och gnäller hela tiden,när sanning är att det skulle göra vad somhelst för att slippa gå upp och jobba. Jag blir så rastlös om jag är ledig några dagar på raken, jag tycker faktiskt om att jobba även om jag gnäller ibland och tycker att livet är piss. Nä nu blir det nässpray, te och sängen. Over And Out



Kommentarer
Postat av: Nina

haha jag faktiskt inte?!?! jag är väl inte så mörk? haha pappan till mina blivande barn kommer tro att jag har varit ngn annan stans ;) hehe

2008-09-22 @ 01:44:42
URL: http://johanssonnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0