vilken dag!

Satan så mycket folk det har varit idag! Har mest sprungit omkring känns det som men imorse fick vi mycket gjort ialf. Tror ni inte att jag har sträckt mig också när alla bara sliter i en, men det var bara att hålla god min och hjälpa de stackars kunderna, jag vet inte hur många gånger det händer att de frågar om nått som är mitt framför ögona på dem så säger det  - de första man blir blind på är ögona, inte lika kul längre och när man sitter i kassan och frågar om de vill ha kvittot , - nä tack ingen återbäring på de va!?! hehe varenda en nästan. Man blir en ganska bra människo kännare man vet precis hur de kommer att vara innan de ens öppnat munnen typ, på rent jävla kroppsspråk. Men nu till nått annat hunden har de tagit tillbaka å tack gode för det har verkligen inte tid. Den här veckan har varit så jävla stressig så det är inte sant på dagarna har jag jobbat och rastat hunden hela tiden känns det som på kvällarna och lunchen har jag bara jobbat med förberedelser inför tävlingen, ringt en massa samtal. Nästa vecka jobbar jag bara mån-tors skönt, löning och allt så det blir stan på fredag för att shoppa loss lite har inte hunnit nått annat en att jobba den här månaden. Sen nästa helg så fyller ju Netti år då blir det party på riktigt och inte behöva jobba dagen efter! Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0