hell yeah

Löning idag så jävla underbart, dock började jag dagen med en p-böt, så det var mitt första inköp för dagen. Jag hatar verkligen när dom ska vara så helvetes noga.....På porsön så är det ju fan alltid fullt på besökande rutorna så var ska man ställa sig då?!?! Det är då fan inte första gången man får böter där, men kan dom inte bara fixa fler rutor!!!!!Vad är problemet liksom...Jaja men på bra humör är jag ialf, har varit hem och betalat alla räkningar och hämtat mitt nya barbord och två stolar som jag köpt av min bror. Sweet, så nu ska jag snart börja dra mig in mot staden för att möta upp Anna. Börjar inte jobba försen kl 15 idag, jag är inne på min 9 jobbar dag har bara två dagar kvar sen är jag ledig 1. Sjukt att jobba 11 dagar på raken och att vara på så här bra humör. Sometimes Less Is More....Later





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0