ledig

Så sjukt skönt att få vara ledig efter 11 dagar på raken..Har tagit mig en riktigt välförtjänt sovmorgon och varit ut på långritt med tjejerna. Sen så har jag just kommit hem från roasters efter en fika med Annette och Axel, var som kul att se han innan han åker iväg och att säga att han måste vara rädd om sig. Nu ska jag hämta upp två av mina sommar däck. Sen har jag tvätt stuga kl 18, så hade jag tänkt att städa lite. Det är så sjukt mycket man ska hinna med när man inte jobbar så man hinner ju inte slappna av och ta det lugnt bara, inte konstigt att man är sjuk ofta, men nu har det faktiskt blivit bättre. Nä nu fick jag lite bråttom, Later... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0