onsdag

Shit så jag längtar tills imorgon, då ska vi grilla och dricka vin, och köra fullt ös och det bästa med det är att jag är ledig på fredag. Var så sjukt länge sen jag var ledig och får lov att vara precis hur bakis som helst och bara ligga i sängen och ta det lugnt. Lovley!!!! Ska snart börja dra mig mot stallet och rida med nettish, sen ska vi försöka fixa med ice test till tävlingen som är nästa helg. Så mycket att göra men alldeles för lite tid känner jag. Nä sen så det här med rökandet då, så åkte jag ju dit igen men nu jävlar så ska jag inte ta ett bloss till på länge. Man är så jävla svag! Men jag har väldigt dålig självdisiplin. Nä nu blir det andra bullar i fortsättningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0