haha

Måste dra ett dåligt skämt som fick mig att skratta igår.

Vet ni varför Josef Fritzel hade så låg elräkning?

För att han hade släkt i källaren.

Haha lite hemskt att skratta åt något så tragiskt som denna händelse, men men...Dålig humor svar: JA!

Igår var en bra dag, Linda fick en liten Flicka som är sötare en socker, en liten Alva blev det. De hade inte ens tänkt på det namnet innan det lutade åt lite andra håll men när Kjell såg henne så sa han att det var en Alva och det var det minnsan också! Allt hade gått bra och Linda var jätte duktig. Jag längtar tills vi får åka och hälsa på dom, som vi har väntat och äntligen har hon kommit. Vilken lycka, jag tycker verkligen det är helt fantastisk att vi kan skapa något så undebart. Nu ska jag ta och natta mig själv så man pallar att kliva upp och gå med hunden och mata hästarna innan jobbet. Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0