Trötter

Känner mig lite små sjuk eller om det är allergin som spökar vette fasen.. Men dåligt mår jag ialf och trött och energin är inte på topp. Har jobbat idag och lyckats skala mig på en stekgaffel, sen åkte jag och nettan och hyrde två filmer på kvantum och köpte lite gotta och choklad glass, lite måste man ju unna sig när man är sjuk. Om inte annat för själens skull, hoppas jag känner mig bättre imorgon på jobbet ska försöka rida innan jag börjar så jag kan träna med  pernilla efter jobbet, bara två dagar kavr att jobba nu sen är jag ledig på onsdag! Veckorna går ju jätte fort nu, och det händer en massa spännande men de kan jag nog inte berätta riktigt ännu om vad det kan tänkas vara men jag har många bollar i luften nu och måste försöka fånga så många jag kan så man inte tappar någon påvägen. Men jag tror jag ska fixa allt, när det verkligen är något man vill så ger man allt man har och lite till. Men en så länge så går allt enligt min 6 månaders plan. Men det är ju mycket som kan skita sig där påvägen också men då får jag bara hitta en annan lösning på alla tänkbara problem som kan lyckas uppstå för ingen plan är ju vattentät, men en ska har jag då lärt mig, Det löser sig alltid, på ett eller ett annat sätt. Nu är det verkligen dags att utmana sig själv och se vad man igentligen klarar av. Förväntans full så skulle nog beskriva precis som jag känner mig just i denna stund. Later 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0