You could be a sweet dream or a beautiful nightmare.

Tänk om nån skulle se mig när jag är ensam, haha de skulle nog tro att jag var dum i huvet. Sitter i leggins och en stooor tröja med håret i en knut med ett glas rött vin i handen och musiken på högsta volym och sjunger så högt jag kan medans jag bläddrar i senaste Hänt bild och Veckans nu. Beyoncé - Sweet dreams är sjukt skön! Skulle jag veta hur man stoppade in ett youtube klipp skulle jag sätta in musikvideon men nu är det ju så att pga att mina tekniska skills är = 0 , så vet jag inte hur man gör. Ska fixa mig en dator snart, då ska jag pimpa upp min blogg och lära mig lite mer om både design och hur man lägger upp en massa roliga grejjer...Även fast man kanske inte har jätte många läsare mohaha så är det ett jävligt roligt minne att ha att gå tillbaka till med en massa pinsamma bilder och roliga kommentarer och hur man tänkte vissa gånger och hur mycket man har växt i sig själv. Nu ska jag se nån film jag har hyrt A Mighty Heart med Angelina jolie, me like her, hon är jävligt bad ass samtidigt som hon gör jävligt mycket bra här i våran skit värld.













she´s hot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0