Fint väder

Vaknade vid 9 imorse av att solen lös, då var man ju bara tvungen att kliva upp och klä på sig och äta frukost för att sedan åka ut till stallet på en ridtur i fin vädret. Det gick super bra att rida och Léttir var pigg och glad som vanligt. Så nu är jag hemma hos mammi och pappi för att packa ihop lite grejer jag har här. Har varit ut med bella på en lång prommis på isen också, hon var helt galen och busade och rullade sig i snön. Man blir som glad när solen skiner. Men nu blir det att rensa, lite mindre kul, sen så har jag tvätt tid kl 15 också som jag ska hinna med. Imorgon ska jag försöka hinna med att klippa mig också, måste nog ta av några centimeter av mina toppar kan jag tro det är ju lite slitna om man säger så. Nä nu har jag inte tid med det här nå mer. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0