Fredag den 13:e

Nu är det den där dagen igen som får folk att göra konstiga saker och oroa sig. Jag har som inte förstått hela den grejjen liksom. Men det har ialf varit en bra dag och känns precis som vilken annan dag som helst, kom just från stallet och kan bara säga att fy i satan så kallt det är men jag galoppade omkring en snabbis i skogen. Måste ju tala om att jag har hittat en ny Super hjälte och han heter Batman, så spindelmanen släng dig i väggen. Såg Batman Begins igår, en väldigt bra och underhållande film må jag då säga. Så nu vill jag verkligen se den andra filmen för att den är säkert ännu grymmare en den första och inte bara för att heathe ledger är med.  Så det var en liten hyllning till Batman, innan hade man ju som ingen aning om varför han flängde omkring i en fladdermus dräkt. Nu ska jag faktiskt börja dra mig hemmåt ta ett varmt bad och något glas vin och sen se på en bra rulle. Börjar få riktigt mysigt i lägenheten nu, men saknar fortafrande mina skåpluckor och lådor som är spårlöst försvunna, på målning, men va fan 2 veckor!!!! Later 



Sometimes Less Is More

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0