Fredag???

Har gått omkring med känslan av att det är fredag idag, men det är det ju inte har jag kommit fram till haha Det har kännts som fredag hela veckan. Men bara onsdag idag....Jag gillar som fredagar för då vet man att det blir helg, även fast jag ju nu jobbar mycket på helgerna så är det som inte samma grej ändå. Det känns helt enkelt bättre att jobba på lör och sön fråga mig inte varför, kanske har att göra med att det är bättre betalt och man jobbar mindre timmar. Léttir mitt lilla busfrö har ju då förstås fått en brodd spark i munnen eller det är på sidan av nedre och övre läppen. Det blöder och är svullet men börjar se bättre ut och han äter. Bajs säger jag om det varenda jävla vinter så är det något som kör ihop sig så att man inte kan rida ordentligt. Men det sitter ju som i utkanten så kan nog ändå rida på bett, annnars tar vi bara det bettlösa men då kan man inte rida igenom han ordentligt! Det är ju Atli kurs om 3 veckor måste fixa lite innan så att det har blivit bättre en förra kursen i november. Men bättre har det blivit men kan hinnas bli mycket bättre på tre veckor! Så nu blir det att rida så det ryker. Ska fixa det sista inför kvällen och stängningen nu sen blir det att storhadla mat. Lateeer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0