jag visste väl det!

Ibland har man bara en sån där känsla av att något kommer att hända och sen så gör det de, man får ändå en chock(hurdetnustavas) när det väl händer även fast man gått och väntat på det. Men nu är det fakta och jag får tyvärr inte komentera ämnet i min oro. Men en sak tänker jag säga , Hur fan tänkte ni igentligen!?! Kursen i onsdags var hur bra som helst, blev jätte inspererad, jag trode typ att det skulle vara nån tråkig gammal gubbe som skulle stå och prata, men iställets så möst vi av en kvinna i medelåldern med en positiv känsla. Det var jätte mycket fokus på dig som person, vem du är och vem du vill vara. Mycket om självkänsla,trygghet, kärlek,energitjuvar och motivation. Men fick en rejäl tankeställare efter det och en gnutta bättre självförtroende. Så MVG för den gratis kursen. Måste förbereda inför stängning nu så Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0