Onsdag

Jag kan ta och börja med att berätta att mina skåpluckor är tillbaka och jätte fina blev dom, de har tillochmed bytt handtagen på dom. Ska bara se till att städa upp nu så jag kan börja fixa iordning i köket nu, måste bara in i boas bagage och hämta min stång eller vad man ska kalla det, ialf en såndär man fäster på listen i köket för att kunna hänga upp köks redskap och min nya kryddhylla m.m.. Boa är Ninas bil för alla er som inte vet det ;p . Igår var jag och nettan på power core jag kan då säga att det gjorde så sjukt ont i hela kroppen och hon som ledde gruppen var som besatt, helt galen men så sjukt vältränad och duktig. Så man kände väl sig inte på topp där inne kanske när alla tanterna körde för fullt medans man själv höll på att stupa. Men med träning kommer färdighet som i det här fallet= Styrka, muskler och uthållighet. Det kommer nog att ta lite tid men någonstans måste man ju börja. Ikväll ska jag och Annette på en gratis kurs i kulturenshus som handlar om att starta eget och att få sin passion till motivation. Ska bli väldigt intressant, sen ska vi anmäla oss till en annan kurs på måndag som också handlar om eget företagande och vilken hjälp och vilket stöd man kan få när man vill starta eget. Insperation behövs nu känner jag.  Jag har beställt två böcker idag också, båda är på engelska, vilket jag tycker är roligare att läsa för jag tycker att man kan uttrycka sig bättre på engelska än svenska. Så den ena boken är  Influence By Mary-kate and Ashley Olsen och den andra Letters to my daughter by Maya Angelou.

                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0