Samantha

Har börjat följa en serie som går på tv 4, den är riktigt bra faktiskt. Den handlar om Samantha som blir påkörd av en bil och ligger i koma i 8 dagar som sedan vaknar och har minnesförlust av det liv hon levt, så hon får börja om på nytt och inser att hon kanske inte är så nöjd med det hon åstakommit i sitt liv och börjar förändra det, så den är ganska rolig. Så det är typ fredags nöjet nuför tiden. Snart deppigaste dagen på hela året skulle jag tro , alla hjärtans dag, Another year all alone. Haha nä men jag trivs ganska bra med mig själv, eller så tror jag bara det fast det igentligen inte är så eller vill jag bara tro att det är så för att jag igentligen förtrycker allt jag igentligen känner med att sysselsätta mig med annat som att jobba hela tiden fast man igentligen är så less på det och helst av allt bara skulle vilja vara ledig i typ två veckor för att vila upp sig. Fast jag är nog lite workoholick eller hur det nu stavas, jag har ganska svårt för att sitta still och ta det lugnt en hel dag då blir jag typ galen, kanske är för att när man tar det lugnt så hinner man tänka och när man tänker för mycket så mår man bara dåligt, så jag föredrar att ha mycket och göra och förtrycka det man igentligen känner och vill. Så nu känns det bättre att få ha ventilerat lite, så nu kan jag åter gå till jobbet och fortsätta med att sysselsätta mig själv. Later 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha instämmer me dej... ännu en alla hjärtansdag som man e singel på :P höhö! samatha är jätte bra ju =D

2009-02-08 @ 00:24:33
URL: http://flymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0