Tisdag

tjoo, igår vart det en liten roadtripp till ikea och det där nya varuhuset dom har öppnat i finlandia. Hittade ett soffbord och en massa annat roligt. Men ibland är det fan ingen leka att få ihop grejjorna alltså, har världens fetaste blåsa mitt i handen som ser jätte äcklig ut, så jag måste ha plåster för att inte skrämma kunderna haha. Träningen går finemang och jag är fortfarande jätte pepp. Nu jävlar är det beach 2009 som gäller, har nog sagt den frasen varje år i många år men den här gången menar jag det faktiskt. Kan jag sluta röka så måste jag klara av det här hur lätt som helst ju! Nu blir det back to work! Ciao

Kommentarer
Postat av: Annis

jajjemän det blir det :P man kanske har tur då, kanske många singlar ute haha. Ska du festa nå då ?=)

2009-02-10 @ 20:28:50
URL: http://flymalm.blogg.se/
Postat av: Annis

hehe jo de är många som har pojkänner nu :) men häng med oss och festa om du vill =D

2009-02-11 @ 22:27:35
URL: http://flymalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0