träning

Tjoho, igår var jag ledig och hade en väldigt trevlig dag med Linda och Nettan. Först så satt vi och fikade och pratade på länge om allt och inget. Kul att Linda följde med. Sen så bar det av ut i snöstormen för att hitta ett par bal handskar åt Annette som ska på bal imorgon, hon har fått låna en jätte fin klänning från cinderella. Efter många om och men så hittade vi dom i någon mörk gränd lite utanför stan, där fanns det jätte fina kläningar. Sen så har jag fått två gratis veckor på helex utav Nina så vi var och tränade igår och det var riktigt roligt så nu är jag jätte pepp för att komma igång. Så nu ska jag köpa mig ett tränings kort där och nu har jag inga ursäkter, för det ligger bara på andra sidan vägen. Det ska bli så kul att få komma igång och det går mycket lättare nu när jag har slutat röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0