Trött men glad och nyklippt

Vaknar ju så sjukt tidigt på morgonen, idag vaknade jag halv 8. Men det var bra för jag hade ställt kl på 1 h senare, så jag hoppade in i duschen och åt frukost sen gick jag till frissan det tog seriöst bara 1 låt på mp3 för att ta sig dit, de är det som är det fina med att bo i stan. Så nu är mitt hår kortare men så mycket finare utan alla slitna toppar, men jag tror att jag har lite problem med att gå till frisören, jag var så sjukt nervös hela morgonen bara för att jag skulle klippa mig och tänkte nästan skjuta upp det till på torsdag. Men den här gången fällde jag inte en droppe haha jag är som lite rädd om mitt hår. Har varit barnvakt ett tag idag också så när det var dags för william att sova sin eftermiddags lur så självklart så däckar jag också varenda gång, man blir helt slut av att ta hand om han, han är ett riktigt vilddjur. Har varit på en prommis med bella nyss, skönt att få lite frisk luft och vakna till liv, nu blir det att fortsätta att renas sen middag med la familja och sen stallet. Sen så vill jag att alla håller sina tummar och tår för Nina och att hennes rygg ser ut som fina fisken idag på mangnetröntken!!! =)) Lööööv you ninis!

Kommentarer
Postat av: Daria

Du får ta ett kort på din nyklippta frilla snygging! Hälsa Nina hoppas det går bra för henne!

KRAM

2009-02-02 @ 20:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0