Be somebody

Yes man, fy vilken bra film, så vi skrattade. Den har ett väldigt bra budskap även fast det är en komedi, så nu är det dags att säga JA till livet, istället för en massa dåliga ursäkter. Ja är det nya nej.  Slog på MTV imorse och så kom det på en ny låt som jag inte hört förr som var så jävla grym, Kings of leon- Use somebody, har lyssnat på flera av deras låtar nu och kommit fram till att jag har nya idoler. Dom är helt enkelt riktigt jävla bra. Ni måste lyssna på dom. Har hunnit med att jobba och rida och blivit bjuden på tacos idag. Jag har kommit fram till att jag har blivit rätt så tråkig, innan bion igår så drack vi lite grann så man var sådär lite lullig och gla, sen efter filmen var slut gick vi hem till mig och fortsatte fick i mig typ en halv cider och började må illa och känna mig allmänt trött och utmattade efter ett bio besök haha hallå agda 88 år. Så vi stannade hemma och somade rätt tidigt. Förr var det ju en två eller tredagars varje vecka, nu är det typ nån gång ibland. Men till sommaren kanske man får tillbaka glöden. Är riktigt sugen på att skaffa mig en valp nu. Men vi får väl se hur det blir med det.



Given a chance, I'm gonna be somebody
If for one dance, I'm gonna be somebody
Open the door, it's gonna make you love me
Facing the floor, I'm gonna be somebody.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0