Dååålig

Hahaha vilket skämt, jag fattar inte att man kan ha så dålig själv disiplin...Har ätit choklad å mycket till middag. Men jag ska fan skärpa mig nu alltså. Ska nog börja hänga upp modellbilder på kylskåpet kanske? har hört att det kan hjälpa. Nu fick jag sånn där panik ångest måste verkligen åka ner till östersund och hälsa på alla, å carro vill jag verkligen träffa! Det känns som om det var år och dar sen, som att det är lite overkligt på nått sätt att man ändå har bott där i 2 år. Jag hatar verkligen ångest känslan även om den är mindre nu en vad den har varit, just den här paniken över att vad fan man ska bli när man blir stor haha och allt man vill göra innan man blir för gammal. Fan jag fyller ju 21 snart.

Att göra lista innan 2010:

* Fixa min hy
* Spara pengar och fixa sillisar
* Åka till Ösd
* Ta semester 1 månad utomlands
* Gå ner 7 kilo

Helt omöjligt kan det ju inte vara, imorgon blir jag fast anställd, så skönt!

Kommentarer
Postat av: marie

Åka till Östersund låter bra :) du är välkommen att bo här om du vill! ta med dej nina :)

2009-01-19 @ 21:01:34
URL: http://www.marie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0