döende?

Vilken vecka, blev sådär tvärsjuk i måndags sådär som jag alltid blir går från helt normal till typ svårt döende på nån timma. Jag har typ legat i hög feber och hallucinerat, ont i hela kroppen och alla leder, antingen känns det som om man brinner upp eller håller på att frysa ihjäl. Idag har jag kunnat äta en varmkorv det mesta jag har ätit på hela veckan som inte har kommit upp dessutom, annars har det varit fruktsoppa som gällt..Nu är jag såå j**!"¤&/(( less på att vara sjuk så jag vet inte vad jag ska ta mig till, har ingen energi alls.Mste bara berätta vad som hände förra helgen, jag sov hemma hos mamma och pappa nu medans jag håller på att flytta, så då på lördags kvälle jag hade väl gått och lagt mig vid 11 var helt slut, sen typ 2 h senare bankar det på dörren och nån skriker hon dör hon dör, jag som vanligt börjar ju tänka är det här nått jävla skämt eller vad, då hör jag hur pappa försöker lugna ned mannen som skriker och jag klär på mig och kliver upp, då ligger våran granne i soffan och skriker av smärta, jag har nog aldrig sett någon ha så ont, medans mannen säger hon kommer att dö, vi ringer ambulansen. När jag gå in i deras lägenhet så hölla jag på att spy, okej nog visste jag att de rökte inne för man känner det typ enda ut i korridoren när man gå förbi deras dörr, men jag har aldrig varit med om något så vidrigt i hela mitt liv den lukten inte konstigt att hon är sjuk! Sen dess har det inte varit lika gott att röka och jag har inte rökt sen i måndags, och jag får kvälvningar när jag går förbi deras dörr. Så jävla vidrigt! Ja men ialf sen kom ambulansen och hämtar henne det är tydligen inte första gången dom är här, men dom tar med henne in och sen dess har jag inte sett dom...Hoppas det gick bra ilaf. Nu ska jag gå och vila igen, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0