Ingen dator

Har ju inte hunnit införskaffa mig någon dator eller internet till lägenheten ännu, så det blir inte så mycket skrivade...Är nog lite smått beroende av det, mer en jag vill erkänna. Men jag valde ju en tv framför en dator, så en fin tv har jag då ialf. Tvn är ju det ultimata liksom. Har jobbat 10 dagar på raken nu, det börjar kännas lite, men bara två dagar kvar sen är jag ju ledig i tre hela dagar, så då blir det att fara på skattjakt, ska köpa mig en ny säng. Var in en sväng på växtriket på lunchen, guud så fina saker dom har. vill ha! Man vill ha typ allt tillochmed deras buddah eller hur det nu stavas. Nä ska göra lite skyltar till natur godiset vi har börjat att sälja. Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0