just shoot me

Är såå himmla trött så jag tror jag stupar snart..Är bara lite mer en 1 h kvar av jobb. Jag måste bara passa på att berömma mig själv lite grann, jag har inte tagit ett enda bloss på 10 dagar! Helt otroligt, men vill man så kan man. Vi har typ blivit bombade på jobbet med varor, men nu börjar det bli tomt på lagret igen, men det är alltid en tuff period när det är annonsvaror med i bilden. Så de sliter i en och telefonerna går varm och all skit man får ta, men what to do. Nu ska jag gå och införskaffa mig ett durkslag och lite annat sånt som är bra att ha i köket grejs. Later

Kommentarer
Postat av: Anna

va duktig du är erica :)

2009-01-22 @ 22:39:08
URL: http://flymalm.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja 10 dagar är inte illa :p vad händer ihelgen då?

2009-01-23 @ 16:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0