step up

Jisses vilken hård vecka det har varit, finns nog inte en ända del som inte är öm i kroppen. Inventering det finns nog inte nått som är så tråkigt...Men nu är det över. Nu är det dags, nu ska 7 kilo bort! Och nu är det allvar, men när man är mat beroende så är det mycket svårt, mat, godis och nikotin är nog mina största laster. Det gäller att bestämma sig bara och fixa lite motivation som inte riktigt finns där ännu, men en sak i taget först losa lite kilon och sen sluta röka, klarar nog inte av båda samtidigt, man blir som på dåligt humör när man inte får äta så mycket som man brukar och skulla man sluta röka så blir man på ännu sämre humör så det ska jag inte utsätta min omgivning för. Helt otroligt att man sitter hemma ännu en fredags kväll men ska jag vara helt ärlig så är det förjävligt skönt att få ta det lugnt också, har festat så mycket i flera år så man är helt utbränd. Det är inte alls lika roligt längre. Men känner jag mig själv så kommer man nog igång igen efter lite vila. När man känner att det börjar suga i sprit tarmen. Later


 Jag och syster i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0