you can´t play on broken strings

Mår mycket bättre idag, bara hostan och ingen ork men febern och all värk i kroppen är borta. Men har aldrig varit såhär sjuk förr. Tänkte ta en dusch snart och fixa till sig lite och fara och handla, mat och sånt där roligt. Guud vad jag börjar känna mig gammal, nu har jag fast jobb, en egen lägenhet, körkort och bil och en häst. Har gått med i handels nu också, det är väl på tiden har ju jobbat sen jag gick ut skolan. Vuxen poäng eller vad! Ska se om jag orkar i helgen att hänga upp min nya lampa och gardiner och lite sånt som kan göra det lite hemtrevligare. Har ju dock ingen dator ännu, men man kan ju inte få allt på samma gång. 

Reach For The Stars And Don´t Take No For An Answer...


Kommentarer
Postat av: Kinna

Krya på dig vi saknar dig på jobbet.

2009-01-17 @ 10:06:56
URL: http://kinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0