Dag 5

Shit imorse var det tungt att stiga upp, kroppen börjar säga ifrån lite nu. Men det beror nog mycket på sömnbrist också skulle jag tro. Igår var jag då som en duracell kanin helt hyper. For på inflyttnings fest hos Pernilla och Andreas igår, nykter då förstås, blir inte en droppe alkohol på de här två veckorna. Det var ialf jätte roligt igår, vi spelade kubb och sen ett jätte roligt sällskaps spel, män och kvinnor tror jag det hette. Så det var jätte mysigt. Har inte hunnit med så mycket annat idag en att fodra alla djuren och promenad med vovven. Nu är det -4 kilo iafl så det går fan i mig undan här. Längtar dock sjukt mycket efter att få i mig fast föda och inte soppa. Men nu är det bara 6 kilo till som ska bort. Måste bara ta mig över den här tröskeln efter mat sug, men det är lite jobbigt måste jag erkänna. Men jag har bestämmt mig för att koppla bort det och tänka på annat. Man får tänka på resultat resultat resultat av all denna pina. Men det är ju självförvållat så ingen idé att gnälla. I övrigt så känns mycket väldigt bra nu och det är till så stor del alla mina fina vänner och mycket bra människor jag har runt i kring mig just nu. Tack för att ni finns!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0