Enough is Enough

Nu är är jag helt slut i kropp och hjärna, jag höll på att svimma på jobbet och orkar ingenting och min hjärna är som en fiskmås intelligens typ. Så nu ska jag börja med upptrappningen innan jag har ihjäl mig själv, men jag är då riktigt stolt över mig själv att ändå fixat 11 dagar på bara soppa. Jag hade tänkt mig två veckor men ska jag klara av att jobba och vara lite effektiv och inte stå där som ett kolli så måste jag börja äta igen. Men i upptrappningen rasar ju kilona bort ganska bra där också. När förbränningen blir högre , då gäller det bara att röra på sig ordentligt, men det kommer att gå bra, jag tycker ju verkligen att det är roligt att träna och motionera. Nu ska jag betala lite räkningar och göra en stoor beställning från H&M, måste ju ha nya kläder till mitt nya liv sen blir det att stor handla mat för hela veckan, jag längtar tills jag får at en tugga mat och inte äckel soppa!  Later


Kommentarer
Postat av: Kaisa

Hej! Vad synd att hon inte kunde. Men då tar vi självklart spelkvällen en annan gång då det passar alla. :) Jag och Fredrika har ändå inga planer på söndag, så vad sägs om en filmkväll då istället? :) Kram.

2009-07-25 @ 00:48:11
URL: http://kaisasvanljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0