för trött för att orka skriva något lååångt inlägg

Men ett litet kan man ju alltid bidar med. Har jobbat hela dagen på ren viljestyrka eftersom att kroppen inte riktigt återhämtat sig efter sömnlösa nätter och alldeles för litet intag av riktig mat. Men nu har jag fått i mig en köttbit och lite sallad och det känns redan mycket bättre. Tänkte svänga förbi nettan på konsum och se hur det går för min partner in crime. Sen blir det stallet och rida och sen åka och handla eftersom att de blev så sent igår så köpte jag bara en sallad påvägen och for till Fredrika för film kväll, filmen sög men sällskapet var toppen! Nu ska jag göra ett ryck och pallra mig iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0