Jag saknar ord...

För rubriker. Men vilken toppen helg jag har haft! Bröllopet var så himmla fint, trårarna bara rann för de flesta. En riktig toppen kväll med god mat och bra sällskap fast bordsplaceringen var ju lite skum alla i min familj och närmsta släkt satt tillsammans vi ett bord och jag hamnade i mellan en massa karar vid ett annat bord, men det kan ju ha funnits en baktanke med det hela eftersom att jag är singel. Men inget napp blev det dock haha. Jag har nog aldrig känt mig så ensam som när de var dags för vals och alla par gick upp och dansade och såg sådär nykär ut medans jag fick sitta i min ensamhet och titta på. Jag trodde på allvar att jag skulle börja grina. Jag vill inte vara ensam längre, jag hatar det och alla ni som säger att du är inte ensam, du har ju oss(dina vänner och din familj) news flash, Det är inte och då menar jag inte samma sak. Alla säger ju alltid att man inte kan hitta någon på krogen vilket jag tror stämmer väldigt bra för att omdömmet sviktar ibland lite för mycket i fyllan, men vart fan ska man leta då? i mataffären eller...Hur ofta träffar man nya människor nuför tiden, och i sverige där folk blir rädd om någon okänd hälsar på en på stan och tror att de är dum i huvet för va fan ska de hälsa för om man inte känner den personen. Så jag dissar dryga människor, men det är oftast de som är mest osäkra på sig själv. Nä nu räcker det för idag, har en riktigt dålig dag, men det kanske ni redan märkt. Pms, svar: JA.....Over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0