Jobb,jobb och jobb...

Känns inte som om jag gör något annat just nu. Men pengarna ska ju in och de kommer ju inte bara av sig själv tyvärr. Upptrappningen går riktigt bra och jag hade min första jogging runda igår, känns riktigt bra faktiskt och nog blir det bättre, man känner då skillnad. Så nu är det bara att ta tag i att köpa tränings kortet. Snart ska jag ut till stallet och träffa anna, det var ett tag sen nu hon jobbar ju bara hela tiden hon också, så det blir svårt att pricka in när vi båda är ledig och inte jobbar. Så vi tänkte ta med pållarna på en jogging runda och köra på två i ett. Så slipper vi rida först och jogga sen,  så får hästarna springa med oss istället dom lär ju fan inte fatta vad vi håller på med. Nu ska jag slänga ihop en kyckling sallad och göra en lunch låda. Sen bär det av mot G-vik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0