You broke me

Jag är så jävla besviken på dig! Men inget du gör tycks förvåna mig längre!!! Jag tänker inte acceptera det här i mitt liv...Jag är färdig med dig, jag tänker inte ens försöka längre. De säger att sanningen gör ont men att inte få veta den och tro på löngner är ännu värre när sanningen väl kommer fram. Trodde ni inte att jag skulle klara av att få veta, att de var bättre att ljuga för mig med en dålig lögn så jag ändå skulle få gissa mig fram eller höra det via ryktesväg. Jag vet varken ut eller in nu, det här är mitt liv också. Det här går emot alla mina principer och allt jag står för. När sånt här händer tror ni det är lätt att släppa folk in på livet när man inte ens kan lita på sina närmaste. Ifall det finns en jävla mening med livet, vad är då syftet i det här, hur mycket skit ska jag få behöva ta, jag fattar som inte vad det är jag ska lära mig utav det här, att man inte kan lita på någon. Nu är det färdig snackat fan har man något och säga så va fan stå för det också! Släng inte ut en massa skit och stå och bortförklara dig när det väl kommer till kritan. Stå för det du säger och om du inte kan göra det så håll det för dig själv.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0