i´m back on track

Haha vi kan ju säga så i alla fall. När man inte förväntar sig att det ska hända något så händer allt och lite till, det går sjukt bra för mig nu, något som jag brukar vilja kalla, att man har flyt. Läste igenom min blogg och vilket skämt det är om man tittar tillbaka men samtidigt väldigt roligt eftersom att det är minnen. Minnen som man förhoppningsvis aldrig kommer att glömma sen kan man ju alltid vilja spola förbi vissa stunder. Men om man inte gör fel, hur ska man då kunna upskatta när man gör rätt för sig. Det viktigaste är väl ändå att man vet att man har gjort fel och lär sig något av dem. Förra helgen var blandad med modevisningar, båten och fylla. Det känns ändå att som att sommaren är här även om man får trotsa vädret lite. Har varit ut på en långtur idag med sussy och juppe, vilken skillnad det är på tidsuppfattningen mellan sommaren och vintern, nu är vi alltid ute i flera timmar och på vintern när det känns som om man har varit ute i 1 h så har man bara ridit 30min för att det är så kallt. Nu vill man bara rida på långturer för det är så jävla roligt. Man märker på hästarna vilken nytändning dom också har fått Léttir är snuskigt pigg, vi hoppade i måndags de var så sjukt kul och det tyckte hästarna också, som dom satsar på hindrena. Måste skaffa en bra kamera nu så jag kan lägga upp bilder från alla äventyr som väntar haha ja ni lär väl märka;p

Liiiten

   I'm strong on the surface, not all the way through. I've never been perfect but neither have you
.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0