Onsdag

Vilken må bra dag jag har haft, tog en rejäl sovmorgon och sen klev jag upp och städade hela lägenheten. Sen kom Madde in till stan så gick vi och tog en lång lunch på symfoni med salladsbuff´e och pratade om allt och inget. Det var jätte kul att träffas nu när det inte blir lika ofta som förr, sen mötte vi upp Anna och gick och strosade en sväng sen mötte vi upp Daniel för att avrunda med glass från blå gåsen, jag tog kulglass med jordgubb, choklad (såklart) och hallon sorbe med chokladtopping och de är riktig sommar de, när man kan äta glass i strålande sol. Sen så var det ju så fint väder så jag ville ju inte gå in när alla farit vid fyra så då tog jag en riktigt bra bok, vattenflaska och snus och satte mig i solen och läste i två timmar.  Så nu har jag just kommit hem från stallet och ersnäs, vi for och hämtade våra jackor vi beställt för en evighet sen, så nu hade de äntligen kommit och självklart så hade de broderat mitt namn på bröstet på jackan vilket jag sa till om att jag inte ville ha jag skulle bara ha våran klubb logga på ryggen var det sagt, men jaja okej då de kan man väl finna sig i sen när jag börjar att studera lite närmre så ser jag att det är felstavat, då kändes de inte lika okej, men va fan! Hur svårt kan det igentligen vara det är Erica med C och inte Erika med K. De är samma som på bankomat kortet och all jävla post man får tilloch med efternamnet kan de inte fixa rätt det blir Sthål fast det ska vara Stål. Jag hade ialf inte hjärta att säga det till Linda som så duktigt fixat så mycket med alla dessa jackor för klubben. Så jag får helt enkelt finna mig ännu en gång med Erica med K. Vilka problem man kan ha....Men ha en trevlig kväll, nu ska jag försöka svänga förbi max driven och få mig nå middag. Upp tidigt imorgon och jobba blir det. Over And Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0