skavsår

Ont,ont,ont gör det.. Varför ska man aldrig lära sig, inga lång promenader i nya skor, det resulterar bara i sjuka skavsår. Har gått från stan till tuna och sista biten fick jag kämpa för att det gjorde så in i håvetet ont. Men nu är jag nyduschad och oroar mig hur det ska gå på jobbet med mina stackars fötter. Vad är det för deal på solariet, halva sverige är ju där om kvällarna och jag orkar inte vänta. Kan jag också få sola nån gång, kanske bara måste byta ställe vi har ju som ändå rätt gott om ställen att fusk sola lite på. Imorgon har jag massor att göra, vet inte riktigt hur jag ska kunna klämma in allt men nog vet jag att det löser sig. Ska börja dra mig mot jobbet snart...Ciao


 Östersund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0