solsting

Vilket super väder det har gått och blivit, det är ju hur varmt som helst. De var inte kul att jobba i denna värme när man helst vill ligga på stranden. Vilken jävla brand det var på midgårdsvägen idag vi kände röklukten enda in på jobbet, sen gick vi ut på lastbryggan för att försöka se vad som händer, himmelen var svart av rök, som så nyfikna som vi människor är så var ju jag och ann-margret tvungna att åka förbi på lunchen och se hur det hela urartar sig. Ja man kan väl säga att halva luleå om inte mer var nog där för att spana in hela händelseförloppet , de tog kort och filmade och pratade i telefon säkert för att berätta till nån annan stackars sate som inte kunnat vara där. Så mycket har vi till liv. Idag har Axel kommit hem från afgahnistan, viilkte känns så otroligt skönt och för att man får se Annette så glad. Så nu får dom ta en liten välförtjänt honeymoon innan han åker tillbaka. Nä Axel är fan bra, Annette förtjänar fan det bästa om inte lite till. åå jag vill också vara kär. Hitta någon som man känner att man verkligen vill vara med varenda minut för att man aldrig lessnar, nån att skratta och gråta med som tar en för precis den man är och inget annat. Nån som känner en som ingen annan gör. Det var så himmla länge sen jag kände nått alls för någon, och de få jag väljer att släppa in visar sig vara riktiga idioter. Men med varje misstag jag gör så växer jag mig lite starkare, fast jag skulle nog kanske inte vilja kalla det misstag heller, snarare erfarenhet, bin there done that. Nu vet jag ju ialf vad jag inte vill ha och vad jag värdesätter i ett förhållande. Det viktigaste är att vara ärlig och visa att man kan respektera och lita på varandra. Men de brukar ju säga att de kommer när man minst anar det. 

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0