tränings verk

Det ser ungefär ut som om man skitit ner sig när man går för att jag är så stel och öm. haha ridlektionen gick väldigt bra Léttir är i bra form nu, men mera samling behövs och då måste man driva nå så jävulskt. Så jag hade redan tränings verk igår så fick jag ju för mig att jag skulle gå från stan ut till stallet i gäddvik sen när jag kom dit så fixade jag med hästarna lite sen gick jag och anna på ytterligare en promenad med hunden så idag har jag en grym tränings verk. Men det är bra, då vet man att man har gjort något rätt. Skavsår har jag också måste köpa nya skor nu, skulle göra det förra veckan men det hanns inte med. Ska försöka fixa det innan jobbet idag. Skulle ut och rida tidigt imorse men när jag tog in lettan så hade han tappat en sko så det gick ju inte så bra med den saken, så det blev att borsta han riktigt fin och så fick han beta lite gräs ett tag, han såg då riktigt nöjd ut. Nu ska jag fixa lite innan jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0