use somebody

God morgon, fast jag har varit vaken en bra stund. Det är väldigt skönt med lugna helger ibland när man kan vakna upp på en söndag och inte vara piss bakis. Snart ska jag börja dra mig till stallet ska packa ihop mina grejer och lasta på hästarna sen bär det av mot vårat öde. Eller snarare ett tränings pass som heter duga. Att rida för duktiga instruktörer är nog bland det mest givande och roligaste som finns, man får som en spark i arslet ibland när man behöver lite extra hjälp för att finslipa vissa områden. Så nu ska jag skynda mig lite....



You know that i can use somebodey , someone like you.
 You know
 what gose around, comes back around.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0