Helgen

Vilken toppen helg det har varit, Atli kursen går inte att beskriva med ord hur jävla otroligt duktig han igentligen är. Vissa männsikor har Det, allt handlar ju bara om förståelse och komunikation, och att man är villig att ge det lite tid, för det tar en otrolig tid med dessa djur att bygga upp rätt muskulatur och stärka överlinjen så kommer det andra bara utav sig själv tillslut. Är mer motiverad en någonsin för att börja rida ordentligt. Nästa kurs är om 3 veckor. Har varit ut på en lång promenad med min syster och våran hund, man får ju passa på när man är ledig och det är så fint väder. Har kommit lite till insikt också den här senaste veckan då jag bara har jobbat två dagar, det är otroligt mycket man går misste om när man bara jobbar hela tiden, jag har ju jobbat som en galning sen jag gick ut skolan så min kropp har börjat säga ifrån nu tillslut att den inte orkar mer. Är så otroligt less på att jobbet ska ta upp all min fritid och att man tar med det hem och går och tänker på det hela tiden och stressar upp sig helt i onödan. När man inte är på jobbet så pratar man om jobbet och så ska det inte behöva vara. Jag vill inte behöva känna att vissa människor suger ut all min energi till att gå och må dåligt. Men som tur är så har jag väldigt många bra människor i min närhet som gör mig stark och lycklig som alltid kommer att finnas och jag för dom, allt i livet handlar bara igentligen om hur vi komunicerar med varandra, man kan säga saker på två sätt antingen på ett bra sätt eller så kan man säga det på ett dåligt sätt. Många gånger kommer det bara ut fel, fast man menar väl. Så nyckelordet är Komunikation och att Tänka på vad och hur man säger det! 


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0