Tisdag

Nu var det några dagar sen jag skrev, det suger att inte ha en egen dator! Så det står högt på prio listan. I dag har jag och Nina varit på världens mysigaste promenad med William på bobben där bak och våra hundar Bella och Molly. Prefekt väder har det varit, sen så träffade vi två jätte fina shetland sheepdogs speedo den andra tappade jag namnet på men hur som helst så busade de med molly lite, bella satt mest och tittade på och var hur duktig som helst visade inte ens tänderna åt dom utan var lugn och snäll, tror aldrig jag har varit med om det tidigare, men kanske var för att hon var så trött för att hon sprang omkring hela tiden utan en massa onödiga sniff pauser. William måste nog vara världens snällaste lättsammaste unge, hur go som helst och inga problem. Han åkte bobb och sprang efter hundarna och ropade på bella när han tyckte att hon var för långt fram. Så nu ligger både william och bella i soffan avdäckade och sover efter lunchen. Det är nog det bästa sättet att få lite lugn och ro att gå ut i 1 h och låta de springa av sig sen är de så trötta så dom orkar inte äns tjaffsa när man ska få dom i säng.  Wonderful!!! Nu ska jag ha lite egen tid framför tv:n innan de vaknar om jag själv inte däckar dvs. Later




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0